Vrata u druge gradove

Da bi raširili svoje poslovanje, željeznička kompanija SNCF je u suradnji sa tvrtkom za oglašavanje TBWA Paris napravila oglasnu kampanju da Parižani posjete druge europske gradove — jednostavnim otvaranjem vrata.

Kampanja, nazvana ‘Europa, je vrata do vas’, predstavlja šareno obojena vrata sa imenima različitih gradova na njima. Ta vrata su tada postavljena diljem Pariza na raznim javnim lokacijama.

Kada su otvorena, vrata otkrivaju događaje koji se odvijaju istovremeno u drugim gradovima Europe. Na primjer, pješaci mogu vidjeti izvedbu pantomimičara u Milanu, mogu biti naslikani od strane slikara u Briselu, ili se pridružiti hip hop grupi u Barceloni.

“Ova zabavna interaktivna događanja ne samo da su stvorila veze između ljudi na velike udaljenosti, nego su nam dodatno dokazali da je Europa zaista udaljena samo jedna vrata,” napisala je oglasna tvrtka.

Možda jednoga dana i Osijek postane makar jedna od tih vrata!