Warhammer 40,000: Conquest
U Warhammer 40,000: Conquest dva igrača igraju živu kartašku igru, u kojoj su u ulogama Vođa dok vode svoje vojske do slavne pobjede. Oni šalju svoje hrabre ratnike u bitku i moraju planirati za budućnost te osvajaju planete koje gore u plamenu rata. Moraju osvojiti Traxis sektor u svemiru gdje je rat jedina konstanta.
Warhammer 40,000: Conquest upoznaje nas sa sedam različitih frakcija: Svemirski Marinci, Astra Militarum, Orkovi, Kaos, Tamni Eldari, Eldari i Tau. Svaka frakcija ima jedinstven način igranja i specijalnosti, te kazalo za moguće saveze s drugim frakcijama.
Na početku igre Traxis sektor je prazan i očekuje vojske igrača. Igrači se svaki krug pripremaju za bitku. Planete su poredane na sredini stola između dva igrača i najudaljeniji planet s lijeve strane je prvi na kojeg igrači igraju karte. Svaku rundu igrači se sukobljavaju i jedan od njih će osvojiti planet.
Osvajanje planeta je ključni cilj. Neki planeti imaju osnovne resurse za vojske, drugi strateške prednosti dok su ostali tehnološki napredni. Svaki planet označen je posebnom ikonom točno određujući tip planeta. Kada jedan igrač osvoji tri planeta s istim simbolom osvaja sektor.
Igračev Vođa ima neke specijalne mogućnosti, određuje početne resurse i karte u ruci, te je osnovni dio igre, tako da će igrači uvijek graditi svoje strategije na snagama svoga Vođe i pokrivati Vođine slabosti te tako pobjediti.