Scythe

Scythe (2-5 igrača, 60-90 minuta) je igra na ploči s radnjom smještenom u alternativnoj 1920. To je vrijeme farmi i rata, slomljenih srca i hrđavih dijelova, inovacije i hrabrosti. Nešto kao Agricola u kombinaciji sa Kemetom.

U Scytheu, igrači igraju samostalno (ili u parovima korišteći novi komunikacijski uređaj, što dozvoljava i do 10 igrača) i vode svoju državu do pobjede osvajanjem novih teritorija, regrutacijom novih seljaka i trupa (svaki sa jedinstvenim imenom, pričom, te vještinama – oni nisu generični, bez lica, vojnici), skupljajući resurse (koji ostaju na mapi, tako mameći pozornost svih u igri na određena područja ako igrači odluče samo skladištiti resurse), te gradeći čudovišne mechove. Scythe koristi karte da bi simulirao non-stop akciju i održavao igru u velikoj brzini, sa igračima koji igraju svoje akcije na mapi individualno.

Scythe ne posjeduje eliminaciju igrača, jako malo minijatura, no većina likova će biti predstavljena na mapi pomoću kartonskih isječaka. Svaka zemlja je potpuno asimetrična.

Stvorena od strane dizajnera Jameya Stegmaiera u suradnji sa Alanom Stoneom u svijetu naprevljenom od strane Jakuba Rozalski, Scythe će biti izdan od strane Stonemaier Games preko Kickstartera u 2015 (ovdje se prijavite za obavijesti u vezi igre). Također možete pratiti razvoj igre na BGG.