Jamaica

U 1675, nakon duge gusarske karijere, Kapetan Henry Morgan lukavo postaje Guverner Jamajke, sa izričitom naredbom da rješi Karibe od gusara! Umjesto da ratuje, on poziva sve svoje bivše “kolege” da mu se pridruže u njegovoj mirovini, te da uživaju u plodovima svojeg zloglasnog zanimanja. Svake godine, da bi se podsjetili “dobrih starih dana,” Morgan organizira Veliki Izazov, utrku oko otoka, i na kraju, Kapetan sa najviše zlata će biti proglašen pobjednikom.

Igra završava kada najmanje jedan od igrača prođe ciljnu liniju, tako da završi jedan kompletan krug oko Jamajke. Tada, igrači su nagrađeni sa različitim iznosima zlata u skladu sa udaljenosti od ciljne linije u trenutku završetka. To zlato se dodaje ukupnoj količini zlata igrača koje je do tada skupio pretražujući okolne špilje, krađom od drugih igrača, ili pak samo utovarom na svoj brod. Igrač sa najviše zlata je pobjednik.

Igra se igra u rundama. Svaki igrač posjeduje tri kartice, i svoju ploču koja predstavlja njihov brodski spremnik, u koji tijekom igre možemo stavljati resurse. Svaku rundu, jedan igrač postaje “Kapetan,” te sljedeću rundu postaje igrač njemu s lijeve strane, te tako u krug. Kapetan baca dvije D6 (šesterostrane) kocke, pregleda svoje karte, te odlučuje koja kocka pripada “danu”, a koja “noći.” Svi igrači tada istovremeno biraju jednu kartu i stavljaju skrivenu ispred sebe. Svaka karta ima dva simbola na sebi, onu na lijevoj strani – koja predstavlja “dan” – te onu na desnoj strani koja predstavlja “noć”. Simboli mogu biti pomicanje (naprijed ili nazad) ili pak utovar određenog resursa. Nakon što je svaki igrač izabrao kartu, sve karte se otkrivaju istovremeno i onda se odvijaju jedna po jedna, počevši sa Kapetanom, pa osobom lijevo od njega. Kada je igračev red da odigra kartu, prvo rješava lijevu stranu pa desnu stranu karte, te će natovariti određene resurse ili se pomaknuti određeni broj koji je naznačen na kockama. Dakle, najveća odluka koju igrač radi tijekom igre je izabrati jednu od tri karte koja će im koristiti tu rundu, s obzirom na vrijednost kocki.

 

Konačno, tijekom utrke, kada igrač završi svoj potez na polju gdje se nalazi drugi igrač, počinje bitka. Bitke se većinom rješavaju bacanjem kocke “bitke”, no igrači si mogu povećati uspjehe dodavajući “barut” iz spremnika, ako su ga prethodno natovarili. Pobjednik tada može pljačkati gubitnika.

Ako vas sama  igra zanima i htjeli biste ju probati slobodno nas posjetite na našem Clash of the Titans događaju kada igramo različite igre na ploči te se ugodno družimo.