Fireborn
Fireborn je igra u kojoj se nalazi više žanrova ujedno kombinirajući urbanu fantaziju s ”visokom” magijom, gdje je magija sastavni dio života.
Igra se sastoji od igranja kroz dvije ere; Londona nekoliko godina u budućnosti gdje se magija vratila u moderni svijet i mitskog doba u kojem se zmajevi, divovi i druge fantazijske rase bore jedna protiv druge i protiv skrivenog neprijatelja.
Moderni dio igre je smješten u London gdje se 2001. magija vrati u svijet. Čudne zvijeri su se pojavile iz magli mitova, a civilizacija se još uvijek muči sa prihvaćanjem činjenica. Igrači uzimaju uloge Sciona, drevnih zmajeva nanovo rođenih kao ljudi koji polako, ali sigurno vraćaju sjećanja na svoj prijašnji život ponovnim odvijanja scena iz prošlosti.
Ove scene se odvijaju u mitskom dobu, drugom dijelu sustava koji je smješten u Mediteran i uključuje snažne civilizacije poput Atlantide, Kheheba (preteče drevnog Egipta) i dvorova vilenjaka. Igrači (u obliku zmajeva) komuniciraju s ljudima, vilenjacima, divovima i drugim stvorenjima i bore se protiv skrivenog neprijatelja pod imenom Oni koji žive ispod i korupcije magije (karme).
Igrači kontroliraju 4 aspekta (Zrak, Zemlja, Vatra, Voda). Za svako testiranje vještina igrač baca broj kocaka (heksaedara) koliko ima u određenom aspektu. Vještine određuju količinu kocaka koje igrač može prenijeti s jednog aspekta na drugi prilikom bacanja, dozvoljavajući veći uspjeh dok privremeno smanjuje broj kocaka u određenom aspektu – što predstavlja fokus i koncentraciju usmjerenu na neki od zahtjeva, kao na primjer napadanje bez obzira na obranu, ili koncentriranje na zadatak pred sobom bez obzira na okolinu.
Fireborn posjeduje nekoliko jedinstvenih vrlina:
Dinamički sustav atributa, sposobnost da “prenese kocke”, omogućuje mehaniku prebacivanja kocke i puno više kombiniranja od normalnih igara s papirom i olovkom, dodajući i taktičke izbore.
Dvostruko vrijeme igranja, igranje istovremeno u moderno doba i mitsko, nije samo jedinstveno, nego dozvoljava i da se u igru ubace neki elementi viđeni samo u filmovima (retrospektivno igranje, igranje s već poznatim uvjetima, nelinearni vremenski tok).
Dodatno, Fireborn rješava dvije od najvažnijih stvari koje muče društva što igraju ovakve igre, tako da postaju dio igre. Svi su Fireborn likovi telepati – igrači mogu komunicirati jedan s drugim makar nisu unutar slušnog područja. Fireborn likovi su također svi dio jednog “legla”, karmički povezane grupe zmajeva, što smanjuje stres i sukob između igrača.
Fantasy Flight Games su prestali razvijati Fireborn 2006. zbog financijskih razloga, no dan-danas grupe fanova razvijaju igru i dalje. Steven Saville je 2012. izdao novelu pod imenom Fireborn: Each Ember’s Ghost.