McDonald’s i knjige

McDonald’s India, srijedom, objavio je da će umjesto igračaka, djeca dobivati knjige umjesto Happy Meals-a. Promjena će trajati dva mjeseca, početak je bio 1. kolovoza. McDonalds misli da će sa darivanjem knjiga u Happy Meal-u poboljšati ‘izbore i iskustvo u mijenjanju životnog stila kupaca, dok postaju lideri u borbi za dječji razvoj i stanje duha.’

McDonalds je također objavio, “Fokus na kupca nam je glavni prioritet. Razumijemo da se stil života koji vodimo mijenja svakodnevno i Happy Meal je samo još jedan način kako McDonald’s otvara novi izbor, u skladu s onim što kupci žele. Igračke su jako dugo bile dio Happy Meal iskustva, i nastavljaju biti. Konstantno pokušavamo održati naše proizvode isplative našim kupcima kao i da obiteljima pružimo jednostavno, ali zabavno i edukativno iskustvo.”

Ranjit Paliath, vice Predsjednik–Poslovni voditelj, McDonald’s India (Zapad i Jug) dodao je na to, “Dodatak knjiga našem Happy Meal-u je dio globalne strategije, s namjerom da dodamo vrijednost, zabavu i značaj obiteljima. Razumijemo da se životni stil stalno mijenja i da Happy Meal knjige su samo još jedan način da pridodamo izboru koji omogućuje McDonald’s , u skladu sa željama naših kupaca. Interesantno je za znati da u Ujedinjenom Kraljevstvu prosječan broj knjiga koje dijete ispod 6 godina posjeduje je točno 6, dok u Indiji ta brojka je samo 3 na 100 djece! Želimo distribuirati oko milijun knjiga za vrijeme trajanja programa sa ciljem pomaganja roditeljima da kod djece stvore naviku čitanja.”

“Kao jedna od lidera lokacija gdje dolaze cijele obitelji,” nastavio je, “sretni smo što možemo ponuditi Happy Meal knjige, naš cilj je pomoći roditeljima da stvore naviku čitanja u vrlo ranoj dobi. Globalno, McDonald’s je odličio biti prvak u tome da se bori se za sretniju i zdraviju djecu. Globalna akcija knjiga za djecu je pravi ‘monumentalni’ potez za nas.”

Sveukupno će biti ponuđeno 16 različitih knjiga u Happy Meal-u, uz priče o temama ljudskog tijela, svemira, povijesti, životinjskih beba i znanstvenih činjenica.

McDonald’s India je u dogovoru sa DK i Scholastic izdavačima, oboje globalno nagrađivani izdavači, da bi ponudili zabavan, ali i edukativan materijal. Knjige uključuju:

  • Watch me Grow od DK (tema oko životinja)
  • WOW od DK (razgovori o svemiru, drevnoj povijesti i ljudskom tijelu)
  • Magic School Bus od Scholastic (predstavlja znanstene činjenice kroz priče i maštu)

Što mislite o ovoj temi? Koliko knjiga posjeduju djeca u Hrvatskoj? Da li ovakva akcija uopće ima smisla i da li McDonald’s zaista nudi nešto dobro ili je sve samo prljavi marketinški trik? Prijavite se na forum i recite svoje mišljenje!