Pillars of Eternity

Ponekad se vratimo u prošlost i naletimo na dobre video igre kojima je prošlo vrijeme, a priča i osjećaj koje smo imali kada smo ih igrali i dan danas nas podsjećaju na najbolje dane. U mome slučaju takve posebne video igre bi bile Baldur’s Gate, Baldur’s Gate 2: Shadows of Amn, Icewind Dale, Icewind Dale: Heart of Winter te naravno Planescape: Torment.

Igre koje sam toliko puta prešao da ni sam ne znam postoji li neka kombinacija likova koju nisam probao. Pojam u to vrijeme za RPG igre i ono što je bio tek početak kasnije razvikanog Neverwinter Nightsa, Baldur’s Gate nudio je sve što bi prosječan RPG igrač trebao: dobru priču, dobar razvoj likova i, naravno, dobru mehaniku.

Sada toliko godina kasnije, u odnosu na 1998. kada je izišao prvi Baldur’s Gate, izlazi nešto što bi moglo konačno biti pravi podsjetnik i nasljednik tih predivnih serijala iz prošlosti RPG-a.

Pillars of Eternity Obsidianov RPG koji se proslavio prikupivši 3,98 milijuna dolara u Kickstarter kampanji, konačno je izašao. Kašnjenje izlaska prouzrokovao je jedan sitan razlog – što je igra prikupila veći iznos od planiranih 1,1 milijuna dolara.

Da vam ne bih ništa upropastio, neću navoditi detalje u igri, nego ako imate volje, želje i dakako novca, možete pristupiti ovoj odličnoj igri već danas preko poznatih servisa za kupnju igara.

About Slaven Karakaš

Pišem o svemu, a u slobodno vrijeme pišem i pripremam priče, avanture i sustave za igranje, ponekad osmislim i pokoju igru na ploči. Obožavam duga noćna raidanja i LoLanje do jutra ;)
Bookmark the permalink.